• Bas van Klaveren

Nieuw reclamebureau Clover mixt strategie met vormgeving om bedrijven te laten groeien

Per 1 mei zijn de 2 creatievelingen Jolanda van Beusichem (22) en Kumari van Klaveren (31) van start gegaan met hun bedrijf 'Clover'. Met een team van specialisten op het gebied van video, animatie, fotografie & copywriting willen zij ambitieuze bedrijven laten groeien.

Door een partnership met het #2 digital marketing bureau van Nederland Team Nijhuis, bieden zij ook SEO (zoekmachine optimalisatie), SEA (zoekmachine adverteren) en Social Media Advertising aan.

"Wij maken niet gelijk wat je vraagt, maar kijken eerst naar wat je nodig hebt om verder te groeien. Dat vraagt een lange termijn visie van de bedrijven en ondernemers. Onze payoff is ook onze werkwijze: explore. create. grow. Dit betekent dat we eerst onderzoek doen naar het bedrijf, product of dienst. Wat zijn de kernwaarden? Hoe ziet de doelgroep eruit? Wat maakt je uniek? In dit onderzoek maken we ook de vertaalslag naar beeld. Dit wordt verder uitgewerkt in de vormgeving die wij creëren.Dat kan een webdesign met animatie zijn, maar ook een direct mailing met een verrassingseffect. Een huisstijl doorvoeren is heel erg belangrijk hierbij, dit zorgt voor zichtbaarheid en herkenbaarheid."

Op woensdagavond 3 juli vanaf 18.30 uur wordt de start van het nieuwe bedrijf gevierd met een netwerkborrel bij de Hofhouding in Buren. Hier zal Gerben Lievers van Team Nijhuis als spreker aanwezig zijn om meer te vertellen over digitale marketing en hoe dit kan zorgen voor meer omzet, winst, nieuwe klanten en naamsbekendheid. Werk jij bij een ambitieus bedrijf en wil je hierbij aanwezig zijn? Ga naar onze website www.clovercreate.nl/opening en meld je nu aan!